Usein kysyttyjä kysymyksiä (ja vastauksia) Shopifystä.

Lokakuu 22, 2018 1 minuutin lukuaika

Päivitetty viimeksi 7.1.2019

 

Tälle sivulle kerään nopeita pieniä kysymyksiä Shopifystä verkkokaupan alustana tai kotisivujen pohjana.

 

K: Onko Shopify responsiivinen ja mobiiliystävällinen?

V: Kyllä, kaikki Shopifyn teemat ovat huolellisesti testattuja toimimaan kaikilla mobiililaitteilla.

 

K: Toimiiko Shopify kaikilla selaimilla?

V: Kyllä, kaikki paitsi aivan vanhimmat versiot ja täysin marginaaliselaimet.

 

K: Saako Shopifyn käännettyä suomen kielelle?

V: Kyllä ja ei. Shopifyn asiakkaille näkyvät omat käännökset saa, mutta ylläpidon puolta ei. Myöskin mikäli lisäosa tuo asiakkaiden näkyviin tekstiä, täytyy testaamalla varmistaa että kaiken tarpeellisen saa käännettyä. Tämä riippuu täysin lisäosan tekijästä.

 

K: Saako Shopifyyn suomalaiset maksutavat?

V: Kyllä, Checkout, Paytrail ja Maksuturva tarjoavat tällä hetkellä maksupalveluita integroitavaksi Shopifyyn. Itse suosittelen näistä Checkoutia koska palautusten käsittely onnistuu suoraan Shopifyn omasta hallinnasta joka säästää kymmeniä tunteja vuodessa palautusten käsittelyyn kuluvaa aikaa.

 

K: Saanko integroitua sen-ja-sen palvelun Shopifyyn?

V: Todennäköisesti. Kaikki yleiset palvelut kuten Google Analytics, Webmasters Tools, Facebook pikseli yms onnistuu helposti ja ilmaiseksi, muille joutuu mahdollisesti etsimään lisäosan.

 

K: Saako Shopify verkkokauppaan monta eri kieltä?

V: Saa, lisäosan avulla.

 

K: Saako Shopify verkkokauppaan monta eri valuuttavaihtoehtoa?

V: Saa, vähintäänkin lisäosan avulla mutta moneen premiumteemaan valuuttamuuntimet ovat jo sisäänrakennettuja.

 

K: Onko Shopify turvallinen käyttää ja ovatko asiakkaiden tiedot turvassa?

V: Kyllä, Shopify käyttää Level 1 -tasoista PCI DSS -suojausta kaikissa verkkokaupoissaan, joka vastaa samaa tietoturvan tasoa kuin perinteisillä pankeilla. Shopify tarjoaa myös mm. ilmaisen SSL -salauksen kaikkiin verkkokauppoihin.


Kokeile Advanced Shopify -versiota ilmaiseksi, ota yhteyttä!

Tutustu Shopifyyn tästä.



Suosittelemme myös seuraavia artikkeleita:

Miksi Turbo on paras teema Shopify -verkkokaupalle

Tammikuu 25, 2019 3 minuutin lukuaika

Shopify -verkkokaupan pohjaksi tulevia teemoja on paljon. Osa teemoista on ilmaisia ja osa maksaa, hintojen kivutessa yli kolmeensataan dollariin. Mutta mikä teema on paras ja miksi ja kannattaako teemasta todellakin maksaa? Lue ajatuksemme aiheesta.
Jatka lukemista
Mitä tarkoittaa konversio ja konversio-optimointi?

Tammikuu 07, 2019 5 minuutin lukuaika

Verkkokaupan tai kotisivujen konversio ja konversio-optimointi ovat mielettömän kiinnostavia aiheita. Katso mitä ne oikein tarkoittavat ja miten optimoit oman verkkokauppasi itse. Autamme myös aina mielellämme!
Jatka lukemista
5 kikkaa konversio-optimointiin Shopifyllä, osa 1

Marraskuu 28, 2018 3 minuutin lukuaika

Konversio-optimointia voi tehdä joko tietoisesti tai tiedostamatta. Shopify tekee automaattisesti jo paljon optimoidakseen myynnin ja konversion tason. Katso ensimmäiset 5 kikkaa joilla lisäät verkkokauppasi konversiota välittömästi.
Jatka lukemista

TILAA UUTISKIRJE